פתרונות זכוכית מתקדמים לעסקים - אחים פרץ ר.א.י

חיפוי זכוכית למטבח

עם התפתחות תחום העיצוב והפתיחות למגוון סגנונות עיצוב חדשניים אנו זוכים להנות ממגוון סוגים שונים המשולבים במטבח שלנו. בהתחשב בעובדה כי המטבח הוא החדר המרכז אליו את כל בני הבית לאכילה ולשיחה, להפסקה מהיומיום ואפילו לחטיף קטן לפני השינה – אין זה פלא כי עיצובו של המטבח מקבל יותר ויותר תשומת לב. כיום אלפי בתי אב בישראל עברו להתקנת חיפוי קיר מטבח מתוך הבנה שזהו פתרון פרקטי ומושלם לעיצוב המטבח. חיפוי זכוכית למטבח משדר חדשנות ויוקרה, קל ניקוי ותחזוקה, עמיד לאורך שנים וניתן להחלפה בקלות.

שדרוג על ידי חיפוי זכוכית למטבח

בין איי מטבח בעיצובים חדשניים, תנורים מתקדמים וקולטי אדים בעיצוב מדהים, חיפוי קירות מטבח הקלאסיים אותם הכרנו עד לא מזמן מפנים את מקומם לסוגים שונים וחדשניים של סוגי חיפויים למטבח, אלו הם חיפוי זכוכית למטבח. חיפוי זכוכית הינו  קל לניקוי ותחזוקה ומעניק למטבח מראה יוקרתי ומלא הדר. לפניכם מידע על סוגי חיפוי זכוכית למטבח הנפוצים כיום

חיפוי קיר למטבח עם זכוכית חלבית

זכוכית חלבית הינה זכוכית בגימור מט המעניקה לקירות המטבח מראה נעים ומרגיע. חיפוי זכוכית למטבח מדגם חלבי אינו קולט כתמים הנגרמים מירקות או פירות, אבנית או כל כתם אחר ונוח מאוד לתחזוקה באמצעות מטלית לחה בלבד. בשל היותה לא שקופה לחלוטין, מעניקה הזכוכית החלבית מראה מהודר ויוקרתי עדין, לא אגרסיבי. מסיבה זו, רבים מעדיפים חיפוי קיר מזכוכית חלבית במטבחים בהירים המתאים גם לצורך יצירת תחושת מרחב.

חיפוי מטבח מזכוכית מודפסת

זכוכית מודפסת למטבח היא מאחרונת הטרנדים בתחום עיצוב מטבחים. בעולמות עיצוב עכשוויים יותר ויותר חדרי אוכל עושים שימוש בגוונים מלאי חיים, עשירים בצבע ובטקסטורות, בעיצובים ואלמנטים חדשניים. שילוב של זכוכית מודפסת במטבח מאפשר ללקוח ליהנות ממגוון רחב של עיצובים אפשריים ייחודיים שאינם קיימים בבתים אחרים. זכוכית צבעונית למטבח מייצרת אווירה ומעניקה אינדיווידואליות ההופכת כל מטבח ליצירת אומנות בפני עצמו. 

חיפוי פסיפס זכוכית למטבח

מתברר כי האימפריות העתיקות לא טעו בבחירתן את הפסיפס בעל המראה המרשים. הפופולאריות של זה מחדשת בעת האחרונה כאשר טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות העשירו את מגוון אפשרויות ההדפסה על הפסיפס כאשר זה מציע כיום מגוון אריחים וביניהם: אריחי אבן וקרמיקה, חלוקי נחל וזכוכית, אבן צפחה ועוד.

חיפוי זכוכית צבעונית למטבח

נדמה כי הטרנד האחרון בתחום חיפוי מטבח הוא חיפוי זכוכית צבעונית, המעניק למטבח אופי ייחודי וחיים בעלי אישיות דומיננטית. חיפוי זכוכית צבעוני יכול להתבסס על משטח זכוכית צבעונית רחב או זכוכית בהתאמה אישית ובצבעים משתנים, ההופכים את המטבח לחגיגה בפני עצמו. הצבע מעניק את החיות למטבח ואילו הזכוכית את היוקרה.

 

קראו עוד על עבודות זכוכית של האחים פרץ:

מקלחונים , מעקות זכוכית, מראות מעוצבות, הדפסה על זכוכית, עבודות זכוכית נוספות

חייגו עכשיו
נווטו אלינו